Láttunk már elég sok találgatást hogy mi lesz, hogy lesz, konkrétumokat, névlegesen: 3.8 L Twin turbo, V8as elrendezés 600 lóerő és 600 Nm - mindezt egy 7 gangos dupla kuplungos váltóval szabadítja a hátsó kerekekre. A szokásos drága autós faszverés adott, a seggedre szabott, mintázott ülés, stb. Ami kissé geek-é teszi a kérdést, hogy (keverjük a kellemest a hozzá nem értéssel :D ) van benne 3 kamera, hogy dokumentáld a pályán véghezvitt irgalmatlan csapatásod - azaz, tanulj abból amit szerencsétlenkedtél az első körökben. Karbon fékek elég szigorlatok, de ha nem minden hétvégén pályázunk, azaz kimerészkednénk ennyi pénzért utcára is, javasolják az acél fékeket, mert a lassulásuk megegyező, de ugyanakkor nem kell bemelegíteni, és nem visítanak non-stop. És megint a sokat látott medve, a képek, képek, képek:
És oké, narancs, és hudejó de az igazi terror mégiscsak az egérszürke design:
És az igazi ráadás: